یزدفردا "مدیر آموزش و پرورش مهریز بر باشکوه برگزار نمودن برنامه‌های ايام ا... دهه فجذ در سطح مدیریت و مدارس مهریز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار يزدفردا در مهريز، سیدجلیل عقیلی در 31 ‌امين نشست شوراي معاونين آموزش و پرورش اين شهرستان با اشاره به نزدیک شدن ایام الله دهه مبارک فجر و سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار نظارت و هماهنگی در سطح مدیریت در مورد برنامه‌های در نظر گرفته شده این ایام شد.

وي افزود: اين برنامه‌ها به وسيله بخشنامه به مدارس سراسر شهرستان ابلاغ شده كه مهم‌ترين آنها، نواختن زنگ انقلاب به مناسبت ورود تاريخي حضرت امام (ره) به ايران، برگزاري مسابقه‌هاي ورزشي مختلف بين دانش‌آموزان و فرهنگيان، برگزاري مسابقه، برپايي نمايشگاه عكس روزهاي انقلاب، نشست‌هاي سياسي و فرهنگي، برپايي نمايشگاه مطبوعات دوران انقلاب و غبارروبي گلزار شهدا است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت به استان یزد خواستار تمهیدات لازم جهت شرکت گسترده و فعال فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در مراسم استقبال شد.

مدیر آموزش و پرورش مهریز ضمن تاكيد بر بكارگيري همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش مهریز برای مراسم استقبال از رييس جمهور خواستار تهیه و تنظیم مشکلات و تنگناهای آموزش و پرورش مهریز جهت ارائه به ریاست جمهوری شد.

شايان ذكر است؛ به صدا در آوردن زنگ انقلاب در روز دوازدهم بهمن به عنوان سرآغاز برنامه های مدیریت در ایام الله دهه فجر، تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم، برنامه ریزی جهت شرکت فعال دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم استقبال و سخنرانیهای ریاست جمهوری در مرکز استان و برگزاری جلسات توجیهی مدیران سه مقطع در مورد شیوه نامه انتخاب معلمین نمونه از مصوبات این نشست بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا